nyt on jo onneks päivä pulkassa, oli kivaa päästä kotiin tuolta kylmästä pakkasesta. oon nyt luistellut tänään varmaan yhteensä neljä tuntii, mut ei sitä kylläkään liikunnaks vois sanoa.. no joka tapauksessa oon saanut hankittua rahaa kangastusseihin, mutta mua edelleen mietityttää että miten sitten ne leikatut reunat? kunkunkun !!

huomenna katsastan pirteästi vaatekaappini rojut ja käyn hieman alejakin kattelees. koulua on 8:00 - 13:45 joten kipasen kotiin viemässä repun ja hakees rahaa, sitte kaupungille aleja kattoo, menee varmaan parisen tuntia.. oisin siinä viiden aikaan kotona, kattoisin vaatekaapin, suihkuun, vihdoin tietokoneelle, ehkä telkkusta saattaa tulla pari ohjelmaa, läksyt, sitten valtaan rakkaan sänkyni. voisin aleihin mennä kävellen, koska toi pyörä on vähän hankala juttu. kunkun iskä vihdoin sai takajarrun korjattua, nyt se on ihan äkänen ja oon kaatunu lähes joka reissulla pyörällä kulkiessa. turvaudun yleensä siihen käsijarruun. oon hieman kömpelö käyttämään pyörää :'D

huomisen liikunta vaan jäi vähän arvelluttamaan, kun en mä nyt jaksais shoppailun, läksyjen ja vaatekaapin siivouksen jälkeen lähteä enään lenkille, koska sitte ois jo ihan ihan pimeetä ja oisin ihan väsynyt.


no, nyt raahaudun olohuoneen telkun ääreen, ku oma telkkari on surkimus !